måndag 23 maj 2016

Förändring

Idag hade jag samtal med min chef om min arbetssituation. Förra veckan hade jag laddat och visste precis vad jag skulle säga. Idag innan mötet stort svart hål. Jag var tvungen att fråga min vän om vad det var jag skulle säga för hon och jag pratade om det förra veckan. Sagt och gjort berättade jag för chefen hur mina stresspåslag blivit allt mer påtagliga. Att mitt yrke inte fungerar längre. Om några dagar ska vi träffa en person från personalavdelningen (HR). Min chef tycker vi ska se över om jag inte kan få göra något annat, byta tjänst. Men vad är jag beredd på. Vad kan jag gå med på. Vad måste jag gå med på. Frågorna växer och jag är liksom lite chockad över vilken vändning mötet med chefen tog. Var inte alls beredd på det. Men något måste jag ändra på. För att få må bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar